BB - VB (2-0)

Efter 2 flotte udesejre i det sønderjyske vendte BB hjem til Skjern Bank Arena. Her ventede et teknisk stærk Vejle Boldklub mandskab der lige havde kørt Egen Ungdoms & Idrætsforening over med 6-1. Men med aftale om at vi skulle være bedre og fokusere på eget spil gik kampen igang.

Selvom spillet ikke flød, var BB bedst i første halvleg, med højt og hidsigt pres, var BB hele tiden lige ved at få de helt store chancer.
Danny Johansen fik et par store hovedstødstilbud, men manglede lige det sidste, og midtvejs i første halvleg følte Bramming spillerne at Benjaminblev holdt ved en friløber og at en Vejlemand undgik rødt.

Men BB kørte på og heldigvis havde Danny fået pejlet sig ind på målet og et flot Benja indlæg betød at Johansen satte sig uimodståeligt igennem og headede flot i det lange hjørne. 1-0
en halvleg i medvind, hvor Vejle ikke havde et kvalificeret skud på mål.

Pauserne har været grimme ved Bramming, så i stedet for at drikke te, løb spillerne nogle små spurter i stedet, dette hjalp, for Vejle scorede ikke i de første minutter af anden halvleg. Den stærke medvind betød dog at Vejle blev mere farlige, de skabte faktisk en del muligheder, men heroisk forsvarspil gjorde at Vejle ikke kom på tavlen. Det gjorde BB til gengæld, banens bedste Simon Petersen, lavede et superpres på en panikslagen midtbanespiller der pludselig havde driblet ned i eget felt, her prikkede P bolden og alene med målmanden, nægtede han at spille den til helt fri medspiller, men hvad gør det når man køligt lægger bolden i kassen til 2-0?

Hele Bramming holdet løb og fightede fantastisk, og så vinder man fodboldkampe.. Kampens to detaljer stod Benjamin for da en noget forvirret Vejle målmand 2 gange gav ham mulighed for at afslutte uden keeper fra 35 meter, men begge gang sneg bolden sig få cm forbi.

10 point efter 4 kampe, har givet en fantastisk start!! På lørdag går turen til en af Europas mest frygtede hjemmebaner i Egen på Als, men dernede er de jo historisk set vant til at blive bombet i smadder, så det håber vi også at gøre.